Chia užina

Zašto treba jesti chia seme? CHIA ima 8 puta više Omega-3 od lososa, 30% više antioksidansa od kupine, 25% više biljnih vlakana od lanenog semena, 5 puta više kalcijuma od mleka…

Divne informacije o CHIA semenu možete potražiti na stranici našeg partnera, VIATLIA, e ovo su neki predlozi kako jesti chiu:

1. Izmešajte mleveno seme čije, lana, tikve, suncokreta i integralnog susama u livadski med i konzumirajte svako jutro po 1 kašičicu za energiju.
2. Dodajte seme čije u sveže isceđen sok od voća ili povrća.
3. Seme dodajte u bistri sok da bi ga zgusnuli i obogatili.
4. Izmešajte u blenderu sveže voće, seme čije i musli po vašem izboru iz palete kompanije Vitalia i pripremite energetski napitak.
5. Izmešajte seme čije u „šejk“ od svežeg voća.
6. U obrok od muslija s mlekom, dodajte seme čije da obogatite nutritivnu vrednost obroka.
7. Sameljite seme čije, potopite ga u toplo mleko i napravite kašu.
8. Jutarnju voćnu salatu s medom i orašastim plodovima obogatite semenom čije.
9. Mešanjem mlevenog semena čije s puterom ćete dobiti zdraviji namaz za doručak.
10. Izmešajte ga sa jogurtom.
11. Jedite samo seme čije za užinu.
12. Dodajte mleveno seme čije u integralno brašno i napravite ukusan i zdrav hlepčić.
13. Napravite milibrod kombinacijom semena maka i čije.
14. Napravite palačinke s mlevenim semenom čije, integralnim brašnom, mlekom i jajima.
15. Dodajte seme čije u umućena jaja, ostavite da odstoji 10 minuta i napravite omlet.
16. Dodajte seme čije u supu da obogatite nutritivnu vrednost.
17. Dodajte seme čije u salate ili u preliv za salate.
18. Dodajte ga u već skuvano sočivo, spanać, đuveč i druga variva.
19. Dodajte seme čije u već skuvan integralni pirinač.
20. Zdrav dodatak ćuftama od tikvica i mrvica od soje.
21. Dodajte seme čije u sosove za testenine.
22. Napravite pire u zdravijoj varijanti – ostavite da seme čije odstoji u mleku i zatim ga dodajte pireu od krompira.
23. Napravite puding od čije sa sojinim mlekom ili s kravljim mlekom.
24. Seme čije je odličan dodatak kolačima.
25. Izmešajte seme čije u kreme za torte, dibićete zdrave i šarene ukrase

Naš čia puding sa slike se sastoji od kokosovog mleka, chia semena, 1 kašičice meda i 1/2 kašičice rogača!

Napravite vašu idealnu kombinaciju i uživajte!!!

PRIJATNO!

Comments are closed.