Sova u bojama jeseni

Celo zrno ovsa, skuvano u bademovom mleku, zaslađeno medom, obogaćeno seckanim bademom i „namirisano“ cimetom, mmm…, pravi ukus jeseni…

Ovakve kaše su nešto potpuno čarobno za sva vaša čula, ali i za vaš stomak! Šta zante o OVSU?

U nastavku je sadržaj iz knjige „Veseli zalogaji“, na temu „OVAS“ mockup-knjiga

  • Ovas spada u “hranu koja greje”, jer povećava otpornost na hladnoću I daje snagu I energiju.
  • Ovas, u poređenju sa ostalim žitaricama, sadrži najviše proteina važnih za rast I razvoj tkiva u organizmu.
  • Ovas je veoma bogat dijetetskim vlaknima, fosforom, selenom I manganom. Svakodnevna upotreba ovsa osvežava organizam I vraća ga u ravnotežu. Ovas jača kosti, zube, mišićnu masu I podstiče bolji rad mozga.
  • Ovas se veoma lako vari u organizmu I zato se preporučuje osobama koje imaju problem sa organima za varenje.
  • DA LI ZNATE da je fosfor veoma bitan za osobe koje se bave intelektualnim radom? Ovsene kaše su idealna kombinacija za obezbeđivanje dovoljne količine fosfora u organizmu.

Za OVSENU SOVU je POTREBNO:

  • 1/2 šolje ovsa (preko noći da odstoji potopljen u vodi)
  • 1 1/2 šolja bademovog mleka
  • 50 gr badema (samlevenog ili sitno seckanog)
  • 2 kašike kokosovog ulja
  • 2-3 kašike meda, po ukusu
  • cimet po ukusu

PRIPREMA:

Ovas, koji je odstojao preko noći u vodi, prespite u šerpu i nalijte sa bademovim mlekom (prespite zajedno sa vodom koja je preostala). Od trenutka vrenja, kuvajte još 20 min na tišoj vatri. Kada se skuva, poklopite i ostavite da „odleži“ još minimum 15 min. Dodajte med, kokosovo ulje, seckani (mleveni) badem i cimet. Sve lepo izmešajte i poslužite.

Mi smo za dekoraciju koristili jezgro badema, jabuke, mandarine, banane i borovnice.

PRIJATNO!

Comments are closed.