Namaz od golice, za bolje raspoloženje i bolju koncentraciju

Da li znate da su semenke bundeve, odn golica, uz laneno seme, najbolji izvor omega 3 masnih kiselina? Predstavljamo vam jako ukusan i veoma hranljiv namaz od golice, koji je bogat proteinima, cinkom, fosforom i gvožđem. 

Ovaj namaz možemo nazvati i namazom za podizanje raspoloženja. Golica je poznata kao namirnica koja sjajno utiče na vid, sposobnost učenja, raspoloženje i koncentraciju.

Ukoliko ujutru ili uveče ne znate šta biste jeli, ovaj namaz ćete pripremiti za nepuna 3 min. Odlična opcija je i da ga koristite pri pripremi kanapea, za različite svečanosti. Preko namaza možete svaviti i komadić lososa ili masline ili kuvano jaje ili listić pršute…

U nastavku je osnovna verzija namaza. Upravo takva se kod nas u kući i najčešće jede, ali ne retko u tu osnovu dodam i jedno tvrdo kuvano jaje. Po želji, možete dodavati i mirođiju, origano, peršun, bosiljak…

POTREBNO:

  • 2 šake golice 
  • 2 čena belog luka
  • 5-10 kašika vode (u zavisnosti od gustine koju želite da dobijete)
  • 4 kašike maslinovog ulja
  • so i biber po ukusu

PRIPREMA:

Golicu stavite u seckalicu ili  blender i usitnite je što više. Dodajte i ostale sastojke i mutite dok se sve ne ujednači. Ukoliko želite da smesa bude ređa, dodajte još vode.

PRIJATNO!!!

Comments are closed.