Sladak namaz od kikirikija i banane

Puno je zabluda i nedoumica oko kikiriki putera. Da li je zdrav ili ne, u kojim količinama ga možemo jesti? Umerenost je lek za sve, to je odavno poznato, a umerena konzumacija kikirika putera vam može doneti jako puno pozitivnih efekata!

Ovaj namaz je super stvar, lako pravljiv i podseća na karamelu 🙂 Super je za palačinke ili uz neko zdravo testo (hleb, kiflice i sl).

Kikiriki puter:

  • sadrži visok procenat masnoće, ali zdrave masnoće, korisne za srce i snižavanje lošeg holesterola. Po količini te zdrave masnoće, može se uporediti sa maslinovim uljem.
  • Odličan je izvor proteina, zbog čega pruža dugoročni osećaj sitosti
  • Obilje vitamina B čini ga korisnim za nervni sistem
  • Bogat je bakrom, magnezijumom, manganom, fosforom, kalijumom, kalcijumom, gvozdjem, cinkom, selenom, vitaminom E
  • Preporučena doza kikiriki putera je 1 – 2  kašičice dnevno, pošto je visokokaloričan

POTREBNO:

  • 2 banane
  • 2 pune kašike kikiriki putera
  • 7-8 svežih urmi
  • 2 kašike kokosovog ulja
  • prstohvat soli

PRIPREMA:

Sve sastojke staviti u blender ili seckalicu i mutiti dok se ne ujednači. Ako odmah ne pojedete sve, čuvajte u zatvorenoj teglici, da ne bi potamneo, zbog banane.

A, kako sami da napravite kikiriki puter, pogledajte OVDE.

PRIJATNO!

 

2 Comments

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

*