Recent Posts

Slatko

Zdrave kuglice od 3 sastojka

Sveže urme, kokosovo ulje i badem ili lešnik (može i mix) i kuglice su gotove za 3 minuta. Super sladak drzert koji će svi voleti, a koji ujedno sjajno deluje na organizam i ubrzava metabolizam.

Slano

Piletina sa ananasom, paprikom i medom

Volite slatkasta, zanimljiva i netipična jela? Ovo će vam se mnogo dopasti, a pravi se jako brzo. Umesto paprike, možete dodati i npr tikvicu ili potpuno izostaviti povrće. Za još malo pikantniju varijantu, sve možete praviti i sa kokosovim uljem. Poigrajte se ukusima i uživajte u veselim zalogajima!

Slano

Namaz od suncokreta, tikvice i paradajza

Umesto da kupujete industrijske namaze ili da skupo plaćate one označene kao “zdrave” u prodavnicama organske i zdrave hrane, napravite paštetu koja je jako ukusna, zdrava i jeftina. Pojedine dodatke prilagodite sopstvenom ukusu i dobićete odličan namaz!

Voće

Zdrava užina

Ova kravica će pojesti sve što smo joj ponudili, i brusnice i suncokret 🙂 Kombinujte voće i semenke za užinu i dajte organizmu dovoljno energije između glavnih obroka. Jabuka, brusnica, suncokret i malo banane, aronije i breske su sjajan spoj i za velike i za male.

Napici

Dečija kafa

Verovatno i vi često, dok sebi pripremate kafu, od mališana dobijate upit da napravite i njima jednu 🙂 Ova kafa je baš za najmlađe, ukusna, slatka i hranljiva. Za pripremu će vam biti potrebno 3-5 minuta.

Slatko

Chia puding sa bundevom

Sve češće čujem kako deca imaju problem sa probavom. Kod nekih je uzrok nepravilna ishrana, a kod nekih je organizam jednostavno takav. Pa, hajde da tim lenjim crevima malo pomognemo. Chia puding je jedno od najboljih rešenja!

Slatko

Čoko kolačići

Brzinski kolači, koji po malo podsećaju na brownies, a prave se bez šećera i bez brašna. Slatkoću im daju urme, a ostali dodaci specifičan ukus koji uvek možete menjati dodajući ili izuzimajući po neki sastojak.

Slano

Hleb od semenki, spelte i jogurta

Ovo je hleb koji će vam ubrzati metabolizam, a pri tome se sjajno slaže uz mnoge zdrave namaze, kako slane, tako i slatke. Umesto spelte, možete koristiti i kamut brašno, ječmeno, raženo ili neko drugo voje volite i upotrebljavate. 

Slatko

Kolač sa jabukom i cimetom

Često za doručak volim da napravim nešto ovog tipa. Jeste kolač, ali ne previše sladak, a sadrži sasvim dovoljno hranljivih sastojaka da nas održi sitima do prve užine. Zaslađen je sa malo agave, tu su neizostavni orašasti plodovi, a kako bi sve podsećalo na jesen, dodala sam jabuku i cimet.

Slatko

Sirova torta, za 15 minuta

Nešto slično sam već pravila, ali ovim postom malo ću uprostiti celu priču, tj dajem vam recept za podjednako ukusan slatkiš, ali sa malo manje sastojaka. Radni naziv neka bude “zdrava bajadera”, pošto u ovaj kolač ne ide šećer, a čokoladu koja je na vrhu, sami pravite za 2 min!

Slatko

Kuglice od prosa

Jačajte organizam, štitite se od kijavice i gripa i pobedite depresiju! Sve to uz sjajni proso! Ove kuglice su upravo od prosa, a ostale sastojke (kao što su vrsta mleka, orašasti plodovi i ostali dodaci), možete i sami kombinovati kako volite!

Slano

Pljeskavice od karfiola

Pljeskavice ne moraju biti isključivo od mesa. Ovo je varijanta sa karfiolom i sirom. Začine birajte po želji, a ovo jelo možete jesti kao glavni obrok ili kao deo sendviča za doručak ili večeru. Odlično se slažu uz sveže salate (ja preferiram rukolu) i neki lep kremasti dresing.

Slatko

Kolač sa malinama

Spelta, jaja, agava, jogurt, maline, badem, kakao, to su sastojci dovoljni za ovaj super ukusan i zdrav kolač. Možete koristiti i neko drugo brašno, dodati orahe ili lešnike, izostaviti kako ili ubaciti neko drugo voće (npr borovnice). Opcija ima puno… Uživajte u kombinovanju!